Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Rozdíl 650 K6 a 650 K7

pacous (Člen)
02.03.2010 14:39:20
Offline

Rozdíl 650 K6 a 650 K7

Ahoj,

      prodávám svůj starý stroj a vybírám nějakého Bandita (Skového). V úvahu přichází 650S, ale nebráním se ani 1200S (1250S lepší, ale už trošku mimo rozpočet). Na webu (zde u vás) smile1 jsem se dočetl, že K7 je už se vstřikováním a vodník, zatímco K6 je vzducháč s karburátory. Jaký je rozdíl v projevu motoru, charakteristice, spolehlivosti... zkrátka - jaký je váš názor, co byste doporučili?

Díky,

      potenciální bandit-owner ;-)

Luk (Člen)
02.03.2010 14:52:22
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

-neco najdes tady
http://www.suzukibandit.cz/openforum/vi … p?id=10421
(je tam dost balastu, ale neco vyberes)

-priprav se, ze ti budou nadavat, ze chces eSko
-priprav se, ze ti budou nadavat, ze nemas vyplnenej profil
-priprav se, ze ti budou nadavat, zes nepouzil HLEDAT

smokin


Bandit je sen, symbol, životní styl...
Bandit je sen, možná zrovna tvůj cíl...
pacous (Člen)
02.03.2010 14:55:07
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

Díky moc. Hledání jsem použil, tenhle příspěvek našel taky. Ale ten píše rozdíl 600 a 650. Znamená to, že 650 vzducháč je "převrtaná" 600?

- To, že dostanu vynadáno za Sko, jsem tušil.
- profil vyplním, díky za upozornění
- hledat jsem se fakt snažil, ale neúspěšně. Takže dostanu vynadáno za to, že neumím hledat. smile1

Fik-B6S (Člen)
02.03.2010 15:06:41
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

pacous psal:

Díky moc. Hledání jsem použil, tenhle příspěvek našel taky. Ale ten píše rozdíl 600 a 650. Znamená to, že 650 vzducháč je "převrtaná" 600?

- To, že dostanu vynadáno za Sko, jsem tušil.
- profil vyplním, díky za upozornění
- hledat jsem se fakt snažil, ale neúspěšně. Takže dostanu vynadáno za to, že neumím hledat. smile1

V podstatě máš pravdu a 650 K6 je jen převrtaná 600.

Ps: Odpovídal jsi na můj inzerát na K6 stříbrnou tak máš odpověď v mailu. Kdo mě tu zná tak ti řekne o mojí moto pár info...


Amatér postavil Archu, profesionál Titanic...
http://www.youtube.com/watch?v=Fk8W4OyaHZU
pacous (Člen)
02.03.2010 18:30:30
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

Dáte do placu pár info o tý stříbrný krásce? (kombinace červenej rám a stříbrný moto vypadá fakt cool) ;-)

pacous (Člen)
03.03.2010 09:57:03
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

Ještě otázka - jak je to s pohodlím na Banditovi pro batůžka? Mám zkušenosti jenom z XJčka a tam to bylo hodně v pohodě i na relativně dlouhý cesty...

Fik-B6S (Člen)
03.03.2010 10:03:55
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

Bandit je všeobecně pohodlný a co se týče baťůžka tak si moja mladá nestěžuje spíš mi nadává že to chci prodat...


Amatér postavil Archu, profesionál Titanic...
http://www.youtube.com/watch?v=Fk8W4OyaHZU
XJelen (Člen)
03.03.2010 10:10:21
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

pacous psal:

Ještě otázka - jak je to s pohodlím na Banditovi pro batůžka? Mám zkušenosti jenom z XJčka a tam to bylo hodně v pohodě i na relativně dlouhý cesty...

jsem si říkal, že mi ten nick něco říká bigsmile


Strýcfajtr !!!
pacous (Člen)
03.03.2010 10:12:29
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

Jj, rozhodl jsem se po 5 letech XJčko prodat a přejít na něco silnějšího/většího/novějšího/modernějšího/jinýho... smile1 Jen se bojím, abych nebyl bandaskou zklamanej - to víš, XJ nasadilo laťku dost vysoko. smile1 smile1

XJelen (Člen)
03.03.2010 10:13:27
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

pacous psal:

Ještě otázka - jak je to s pohodlím na Banditovi pro batůžka? Mám zkušenosti jenom z XJčka a tam to bylo hodně v pohodě i na relativně dlouhý cesty...

eště teda si dovolim... nepřemejšlel jsi o dvanáctce? Upgrejd ze šestky na šestpade mi přijde jako nesmysl help vím vo čem píšu evil a kór esli chceš jezdit ve dvou


Strýcfajtr !!!
pacous (Člen)
03.03.2010 10:17:55
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

No přemejšlel, ne že ne... Ale sehnat nějakou pěknou 1200 do 90k není úplně easy, zejména pokud chci novější model (s přední kapotou jako má 650). A pak ještě vidím výrazně vyšší provozní náklady - XJčko mě se svou spotřebou pod 4,5l, spotřebou pneumatik a všeho dalšího, docela namlsalo...

Datel (Člen)
03.03.2010 10:22:55
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

Tákže....
mě osobně se tahle kombinace barev dost líbí, ale s černou vypadá o dost líp good
O Fíkově motorce vím jinak prdbigsmile...teda kromě toho, že je to starý dobrý a osvědčený vzducháč.
Ale u injekce nemusíš řešit sytič při startování ani seřizování karburátorů a většinou snižuje spotřebu........třeba, když jedeš bez plynuevil

Každopádně u nového provedení Bandita bych raději šel do S-ka než do N-ka bo se mě prostě umělohmotné nechromované budíky nelíbísick, ale jinak jsem zapřísáhlý N-kařgood

Oproti starému XJ-čku je Bandit propracovanější a s lepčejším motorem. Takže i s 650ccm určitě polepšíš, ale já bych se spíš díval po 1200ccm....nebo 1250smokin
Co do pohodlí si baťůžek určitě nepohoršígood

XJelen (Člen)
03.03.2010 12:45:02
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

pacous psal:

No přemejšlel, ne že ne... Ale sehnat nějakou pěknou 1200 do 90k není úplně easy, zejména pokud chci novější model (s přední kapotou jako má 650). A pak ještě vidím výrazně vyšší provozní náklady - XJčko mě se svou spotřebou pod 4,5l, spotřebou pneumatik a všeho dalšího, docela namlsalo...

šel jsem z XJ do B12 a nikdy jsem toho ani na chvilku nezalitoval, s tou spotřebou... za 4,5 neumím, ale 6,5 není problém (asi by šlo i za šest, ale to by byla asi nuda) i s těma našema pakošema na šestkách, ale v ten moment oni jezděj za 7 a více, takže tady bota nebude... možná gumy? taky ne vzhledem k iksjéčkovýmu rozměru, kde nebyl výběr na B12 se mi daří nakupovat za velmi působivé ceny...náklady na šestku a dvandu se mnoho neliší... a jízda ve dvou (když už to musí bejt) je bez jakéhokoliv omezení - teda pokud to batůžek snese bigsmile


Strýcfajtr !!!
karlos100 (Člen)
03.03.2010 13:23:48
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

XJelen psal:
pacous psal:

No přemejšlel, ne že ne... Ale sehnat nějakou pěknou 1200 do 90k není úplně easy, zejména pokud chci novější model (s přední kapotou jako má 650). A pak ještě vidím výrazně vyšší provozní náklady - XJčko mě se svou spotřebou pod 4,5l, spotřebou pneumatik a všeho dalšího, docela namlsalo...

šel jsem z XJ do B12 a nikdy jsem toho ani na chvilku nezalitoval, s tou spotřebou... za 4,5 neumím, ale 6,5 není problém (asi by šlo i za šest, ale to by byla asi nuda) i s těma našema pakošema na šestkách, ale v ten moment oni jezděj za 7 a více, takže tady bota nebude... možná gumy? taky ne vzhledem k iksjéčkovýmu rozměru, kde nebyl výběr na B12 se mi daří nakupovat za velmi působivé ceny...náklady na šestku a dvandu se mnoho neliší... a jízda ve dvou (když už to musí bejt) je bez jakéhokoliv omezení - teda pokud to batůžek snese bigsmile

Ten kluk vypadá dobřegoodgoodgood
v tý záplavě magorů,co sem v poslední době nakukujou...
2pacous- 4,5 to by byla snová spotřebagood,ale jak píše Jelen,
v rychlejšímevil jízdním režimu jede dvanáctka úsporněji než šestka..
a pro jízdu ve dvou se to vůbec nedá srovnávat..
Pro příklad,jak už jsem tu někde psal,loni jsem dal Most a zpět prakticky na nádrž,
tj. cca 10 na 100... S batůžkem se mi to zdálo líný,tak jsem trochu tahalbigsmilebigsmilebigsmile


...a bude hůř!
K.a.s.y.m. (Člen)
03.03.2010 13:34:08
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

já se zatim dostal jen na 170 km na 15 lit. bigsmile


:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
XJelen (Člen)
03.03.2010 13:57:01
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

karlos100 psal:
XJelen psal:
pacous psal:

No přemejšlel, ne že ne... Ale sehnat nějakou pěknou 1200 do 90k není úplně easy, zejména pokud chci novější model (s přední kapotou jako má 650). A pak ještě vidím výrazně vyšší provozní náklady - XJčko mě se svou spotřebou pod 4,5l, spotřebou pneumatik a všeho dalšího, docela namlsalo...

šel jsem z XJ do B12 a nikdy jsem toho ani na chvilku nezalitoval, s tou spotřebou... za 4,5 neumím, ale 6,5 není problém (asi by šlo i za šest, ale to by byla asi nuda) i s těma našema pakošema na šestkách, ale v ten moment oni jezděj za 7 a více, takže tady bota nebude... možná gumy? taky ne vzhledem k iksjéčkovýmu rozměru, kde nebyl výběr na B12 se mi daří nakupovat za velmi působivé ceny...náklady na šestku a dvandu se mnoho neliší... a jízda ve dvou (když už to musí bejt) je bez jakéhokoliv omezení - teda pokud to batůžek snese bigsmile

Ten kluk vypadá dobřegoodgoodgood
v tý záplavě magorů,co sem v poslední době nakukujou...
2pacous- 4,5 to by byla snová spotřebagood,ale jak píše Jelen,
v rychlejšímevil jízdním režimu jede dvanáctka úsporněji než šestka..
a pro jízdu ve dvou se to vůbec nedá srovnávat..
Pro příklad,jak už jsem tu někde psal,loni jsem dal Most a zpět prakticky na nádrž,
tj. cca 10 na 100... S batůžkem se mi to zdálo líný,tak jsem trochu tahalbigsmilebigsmilebigsmile

dlužno ale dodat, že mu před ksichtem mával rudým hadrem Zvíře na litrovým Tuonu goodbigsmile


Strýcfajtr !!!
Hanz (Člen)
03.03.2010 14:49:27
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

Datel psal:

Tákže....
mě osobně se tahle kombinace barev dost líbí, ale s černou vypadá o dost líp good
O Fíkově motorce vím jinak prdbigsmile...teda kromě toho, že je to starý dobrý a osvědčený vzducháč.
Ale u injekce nemusíš řešit sytič při startování ani seřizování karburátorů a většinou snižuje spotřebu........třeba, když jedeš bez plynuevil

Každopádně u nového provedení Bandita bych raději šel do S-ka než do N-ka bo se mě prostě umělohmotné nechromované budíky nelíbísick, ale jinak jsem zapřísáhlý N-kařgood

Oproti starému XJ-čku je Bandit propracovanější a s lepčejším motorem. Takže i s 650ccm určitě polepšíš, ale já bych se spíš díval po 1200ccm....nebo 1250smokin
Co do pohodlí si baťůžek určitě nepohoršígood

A helemese na ptáčkasmile1...hlavně,že psal cosi v jiným vlákně o tom jakou sem udělal velkou chybu koupí S-ka a přitom to byla jenom velká závistfuck.......bigsmilebigsmilebigsmilesmokin


WD club member...
qwerty (Člen)
03.03.2010 19:30:58
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

Fik ji ma vymazelnou, je udrzovana , prav. servis apod ... za mne bych se te koupe nebal good


WD club member.
Datel (Člen)
04.03.2010 00:38:29
Offline

Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7

Hanz psal:
Datel psal:

Tákže....
mě osobně se tahle kombinace barev dost líbí, ale s černou vypadá o dost líp good
O Fíkově motorce vím jinak prdbigsmile...teda kromě toho, že je to starý dobrý a osvědčený vzducháč.
Ale u injekce nemusíš řešit sytič při startování ani seřizování karburátorů a většinou snižuje spotřebu........třeba, když jedeš bez plynuevil

Každopádně u nového provedení Bandita bych raději šel do S-ka než do N-ka bo se mě prostě umělohmotné nechromované budíky nelíbísick, ale jinak jsem zapřísáhlý N-kařgood

Oproti starému XJ-čku je Bandit propracovanější a s lepčejším motorem. Takže i s 650ccm určitě polepšíš, ale já bych se spíš díval po 1200ccm....nebo 1250smokin
Co do pohodlí si baťůžek určitě nepohoršígood

A helemese na ptáčkasmile1...hlavně,že psal cosi v jiným vlákně o tom jakou sem udělal velkou chybu koupí S-ka a přitom to byla jenom velká závistfuck.......bigsmilebigsmilebigsmilesmokin

Dokaž to!fuckbigsmile

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr