Nejsi přihlášen
Rozdíl 650 K6 a 650 K7
Ahoj,
prodávám svůj starý stroj a vybírám nějakého Bandita (Skového). V úvahu přichází 650S, ale nebráním se ani 1200S (1250S lepší, ale už trošku mimo rozpočet). Na webu (zde u vás) jsem se dočetl, že K7 je už se vstřikováním a vodník, zatímco K6 je vzducháč s karburátory. Jaký je rozdíl v projevu motoru, charakteristice, spolehlivosti... zkrátka - jaký je váš názor, co byste doporučili?
Díky,
potenciální bandit-owner ;-)
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
-neco najdes tady
http://www.suzukibandit.cz/openforum/vi … p?id=10421
(je tam dost balastu, ale neco vyberes)
-priprav se, ze ti budou nadavat, ze chces eSko
-priprav se, ze ti budou nadavat, ze nemas vyplnenej profil
-priprav se, ze ti budou nadavat, zes nepouzil HLEDAT
Bandit je sen, symbol, životní styl...
Bandit je sen, možná zrovna tvůj cíl...
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
Díky moc. Hledání jsem použil, tenhle příspěvek našel taky. Ale ten píše rozdíl 600 a 650. Znamená to, že 650 vzducháč je "převrtaná" 600?
- To, že dostanu vynadáno za Sko, jsem tušil.
- profil vyplním, díky za upozornění
- hledat jsem se fakt snažil, ale neúspěšně. Takže dostanu vynadáno za to, že neumím hledat.
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
pacous psal:Díky moc. Hledání jsem použil, tenhle příspěvek našel taky. Ale ten píše rozdíl 600 a 650. Znamená to, že 650 vzducháč je "převrtaná" 600?
- To, že dostanu vynadáno za Sko, jsem tušil.
- profil vyplním, díky za upozornění
- hledat jsem se fakt snažil, ale neúspěšně. Takže dostanu vynadáno za to, že neumím hledat.
V podstatě máš pravdu a 650 K6 je jen převrtaná 600.
Ps: Odpovídal jsi na můj inzerát na K6 stříbrnou tak máš odpověď v mailu. Kdo mě tu zná tak ti řekne o mojí moto pár info...
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
Bandit je všeobecně pohodlný a co se týče baťůžka tak si moja mladá nestěžuje spíš mi nadává že to chci prodat...
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
pacous psal:Ještě otázka - jak je to s pohodlím na Banditovi pro batůžka? Mám zkušenosti jenom z XJčka a tam to bylo hodně v pohodě i na relativně dlouhý cesty...
eště teda si dovolim... nepřemejšlel jsi o dvanáctce? Upgrejd ze šestky na šestpade mi přijde jako nesmysl vím vo čem píšu a kór esli chceš jezdit ve dvou
Strýcfajtr !!!
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
No přemejšlel, ne že ne... Ale sehnat nějakou pěknou 1200 do 90k není úplně easy, zejména pokud chci novější model (s přední kapotou jako má 650). A pak ještě vidím výrazně vyšší provozní náklady - XJčko mě se svou spotřebou pod 4,5l, spotřebou pneumatik a všeho dalšího, docela namlsalo...
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
Tákže....
mě osobně se tahle kombinace barev dost líbí, ale s černou vypadá o dost líp
O Fíkově motorce vím jinak prd...teda kromě toho, že je to starý dobrý a osvědčený vzducháč.
Ale u injekce nemusíš řešit sytič při startování ani seřizování karburátorů a většinou snižuje spotřebu........třeba, když jedeš bez plynu
Každopádně u nového provedení Bandita bych raději šel do S-ka než do N-ka bo se mě prostě umělohmotné nechromované budíky nelíbí, ale jinak jsem zapřísáhlý N-kař
Oproti starému XJ-čku je Bandit propracovanější a s lepčejším motorem. Takže i s 650ccm určitě polepšíš, ale já bych se spíš díval po 1200ccm....nebo 1250
Co do pohodlí si baťůžek určitě nepohorší
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
pacous psal:No přemejšlel, ne že ne... Ale sehnat nějakou pěknou 1200 do 90k není úplně easy, zejména pokud chci novější model (s přední kapotou jako má 650). A pak ještě vidím výrazně vyšší provozní náklady - XJčko mě se svou spotřebou pod 4,5l, spotřebou pneumatik a všeho dalšího, docela namlsalo...
šel jsem z XJ do B12 a nikdy jsem toho ani na chvilku nezalitoval, s tou spotřebou... za 4,5 neumím, ale 6,5 není problém (asi by šlo i za šest, ale to by byla asi nuda) i s těma našema pakošema na šestkách, ale v ten moment oni jezděj za 7 a více, takže tady bota nebude... možná gumy? taky ne vzhledem k iksjéčkovýmu rozměru, kde nebyl výběr na B12 se mi daří nakupovat za velmi působivé ceny...náklady na šestku a dvandu se mnoho neliší... a jízda ve dvou (když už to musí bejt) je bez jakéhokoliv omezení - teda pokud to batůžek snese
Strýcfajtr !!!
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
XJelen psal:pacous psal:No přemejšlel, ne že ne... Ale sehnat nějakou pěknou 1200 do 90k není úplně easy, zejména pokud chci novější model (s přední kapotou jako má 650). A pak ještě vidím výrazně vyšší provozní náklady - XJčko mě se svou spotřebou pod 4,5l, spotřebou pneumatik a všeho dalšího, docela namlsalo...
šel jsem z XJ do B12 a nikdy jsem toho ani na chvilku nezalitoval, s tou spotřebou... za 4,5 neumím, ale 6,5 není problém (asi by šlo i za šest, ale to by byla asi nuda) i s těma našema pakošema na šestkách, ale v ten moment oni jezděj za 7 a více, takže tady bota nebude... možná gumy? taky ne vzhledem k iksjéčkovýmu rozměru, kde nebyl výběr na B12 se mi daří nakupovat za velmi působivé ceny...náklady na šestku a dvandu se mnoho neliší... a jízda ve dvou (když už to musí bejt) je bez jakéhokoliv omezení - teda pokud to batůžek snese
Ten kluk vypadá dobře
v tý záplavě magorů,co sem v poslední době nakukujou...
2pacous- 4,5 to by byla snová spotřeba,ale jak píše Jelen,
v rychlejším jízdním režimu jede dvanáctka úsporněji než šestka..
a pro jízdu ve dvou se to vůbec nedá srovnávat..
Pro příklad,jak už jsem tu někde psal,loni jsem dal Most a zpět prakticky na nádrž,
tj. cca 10 na 100... S batůžkem se mi to zdálo líný,tak jsem trochu tahal
...a bude hůř!
K.a.s.y.m. (Člen) 03.03.2010 13:34:08 Offline |
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
já se zatim dostal jen na 170 km na 15 lit.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
karlos100 psal:XJelen psal:pacous psal:No přemejšlel, ne že ne... Ale sehnat nějakou pěknou 1200 do 90k není úplně easy, zejména pokud chci novější model (s přední kapotou jako má 650). A pak ještě vidím výrazně vyšší provozní náklady - XJčko mě se svou spotřebou pod 4,5l, spotřebou pneumatik a všeho dalšího, docela namlsalo...
šel jsem z XJ do B12 a nikdy jsem toho ani na chvilku nezalitoval, s tou spotřebou... za 4,5 neumím, ale 6,5 není problém (asi by šlo i za šest, ale to by byla asi nuda) i s těma našema pakošema na šestkách, ale v ten moment oni jezděj za 7 a více, takže tady bota nebude... možná gumy? taky ne vzhledem k iksjéčkovýmu rozměru, kde nebyl výběr na B12 se mi daří nakupovat za velmi působivé ceny...náklady na šestku a dvandu se mnoho neliší... a jízda ve dvou (když už to musí bejt) je bez jakéhokoliv omezení - teda pokud to batůžek snese
Ten kluk vypadá dobře
v tý záplavě magorů,co sem v poslední době nakukujou...
2pacous- 4,5 to by byla snová spotřeba,ale jak píše Jelen,
v rychlejším jízdním režimu jede dvanáctka úsporněji než šestka..
a pro jízdu ve dvou se to vůbec nedá srovnávat..
Pro příklad,jak už jsem tu někde psal,loni jsem dal Most a zpět prakticky na nádrž,
tj. cca 10 na 100... S batůžkem se mi to zdálo líný,tak jsem trochu tahal
dlužno ale dodat, že mu před ksichtem mával rudým hadrem Zvíře na litrovým Tuonu
Strýcfajtr !!!
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
Datel psal:Tákže....
mě osobně se tahle kombinace barev dost líbí, ale s černou vypadá o dost líp
O Fíkově motorce vím jinak prd...teda kromě toho, že je to starý dobrý a osvědčený vzducháč.
Ale u injekce nemusíš řešit sytič při startování ani seřizování karburátorů a většinou snižuje spotřebu........třeba, když jedeš bez plynu
Každopádně u nového provedení Bandita bych raději šel do S-ka než do N-ka bo se mě prostě umělohmotné nechromované budíky nelíbí, ale jinak jsem zapřísáhlý N-kař
Oproti starému XJ-čku je Bandit propracovanější a s lepčejším motorem. Takže i s 650ccm určitě polepšíš, ale já bych se spíš díval po 1200ccm....nebo 1250
Co do pohodlí si baťůžek určitě nepohorší
A helemese na ptáčka...hlavně,že psal cosi v jiným vlákně o tom jakou sem udělal velkou chybu koupí S-ka a přitom to byla jenom velká závist.......
WD club member...
Re: Rozdíl 650 K6 a 650 K7
Hanz psal:Datel psal:Tákže....
mě osobně se tahle kombinace barev dost líbí, ale s černou vypadá o dost líp
O Fíkově motorce vím jinak prd...teda kromě toho, že je to starý dobrý a osvědčený vzducháč.
Ale u injekce nemusíš řešit sytič při startování ani seřizování karburátorů a většinou snižuje spotřebu........třeba, když jedeš bez plynu
Každopádně u nového provedení Bandita bych raději šel do S-ka než do N-ka bo se mě prostě umělohmotné nechromované budíky nelíbí, ale jinak jsem zapřísáhlý N-kař
Oproti starému XJ-čku je Bandit propracovanější a s lepčejším motorem. Takže i s 650ccm určitě polepšíš, ale já bych se spíš díval po 1200ccm....nebo 1250
Co do pohodlí si baťůžek určitě nepohoršíA helemese na ptáčka...hlavně,že psal cosi v jiným vlákně o tom jakou sem udělal velkou chybu koupí S-ka a přitom to byla jenom velká závist.......
Dokaž to!
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr