Nejsi přihlášen
Stránky: 1
Index » Technická poradna » Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
|
LosBanditos (Člen) 29.05.2008 12:19:30 Offline |
Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
![]()
LosBanditos adios !
Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
Jako by to tady už nebylo tisíckrát napsaný..![]()
![]()
Není potřeba...max.přidat na bohatosti..o čtvrt otáčky na karbcích..
Pak se pro klid duše podívej jak vypadaj svíčky..(jestli to není moc bohatý nebo naopak)
PURE NAKED BIKE!
Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
Vyšroubovat o cca 1/4 - 1/2 otáčky.
Pokud to bude blbnout ve středních točkách tak podložit jehly.
Když budeš koukat na svíce, tak je dobrý to podržet chvíli v otáčkách kde bohatost sleduješ, pak vypnout chcípákem a zkouknout jejich barvu jak psal Meloun.
Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
No na karbecích bych řekl, že přidám nebo uberu na bohatosti akorát při volnoběžných ot. a mírně nad, nic víc. Jinak pak jehly, trysky filtry, píčoviny a bez seštelování na brzdě stejně poznáš velký prd o bohatosti v rozsahu celejch otáček. Tak, buď brzda a nebo seštelovat pokud je třeba max. volnoběh šroubkama na karbecích a srát na to.![]()
Re: Seřídit motor po výměně originálu za laďák /mám B6 a je to TENAX)
Dal jsem Tenax na B12 z 2002. Ve středních a nahoře to jelo jak bejk. Dole spíš slabší. Dal jsem to na brzdu a po úpravách (nevím jakých, jsem jen fotograf), to jde za plynem už i uplně odspoda. A zklidnily se vibrace, které po prosté montáži rapidně vzrostly. Tož tak. Luboš
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr