Nejsi přihlášen
Re: HÉČ HÉČ
Ondráš psal:Willy psal:Teda musim se přiznat že ATPL vážně nemám a z toho celkem logicky vychází, že nemám ani typovky na tyhle potvory. Kdysi jsem to zvažoval, ale pak jsem usoudil že si nebudu ku.vit lásku k lítání tím že tam budu chodit s aktovkou do práce jako do Kolbenky nebo jako autobusák. Ale to neznamená že mám něco proti těm který to dělaj, i když o spoustě z nich valný mínění úplně nemám, protože jsou to jenom čudlíkový piloti, kteří to letadlo pořádně necítí a nikdy normálně nelítali. Jsem furt stará škola a tvrdim že pilot kterej nezačínal na větroni tak neni pilot.
Já jen, že jeden kolega z bejvalý práce se o obchoďáka snaží a když mi řekl co do toho natlačil peněz, tak už by za to měl snad i svoje vlastní letadlo.
...nevim kolik do toho nacpal,ale estli to dotahne dokonce tag by za to to letadlo měl určitě
...no tag určitě![]()
![]()
OOUUJEEEEEEEEE!!!!
Re: HÉČ HÉČ
Ondráš psal:Willy psal:Teda musim se přiznat že ATPL vážně nemám a z toho celkem logicky vychází, že nemám ani typovky na tyhle potvory. Kdysi jsem to zvažoval, ale pak jsem usoudil že si nebudu ku.vit lásku k lítání tím že tam budu chodit s aktovkou do práce jako do Kolbenky nebo jako autobusák. Ale to neznamená že mám něco proti těm který to dělaj, i když o spoustě z nich valný mínění úplně nemám, protože jsou to jenom čudlíkový piloti, kteří to letadlo pořádně necítí a nikdy normálně nelítali. Jsem furt stará škola a tvrdim že pilot kterej nezačínal na větroni tak neni pilot.
Já jen, že jeden kolega z bejvalý práce se o obchoďáka snaží a když mi řekl co do toho natlačil peněz, tak už by za to měl snad i svoje vlastní letadlo.
...jeden sem dokonce chodil, kterej dělal pilotky na velkej dopravák a těch hodin a peněz, když vyprávěl, bylo fakt hodně (nechtěl bych kecat, paměť mám děravou, ale mám pocit že byla tenkrát řeč o částce necelýho půl milionu)
...manželčin spolužák z elementárky to dal a teď už lítá u čsa
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: HÉČ HÉČ
Willy psal:No tak to můžeš klidně přidat a nebudeš kecat, dneska abys měl ATPL, což je licence na dopravní létání, tak tam budeš kolem 1 Mega.
Já si pamatuju, že u nás na Dopravce na ČVUTu když se někdo hlásil na pilota, tak musel prokázat, že má připraveno 900 tis na výcik. Ale už je to taky tak 7-8 let.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: HÉČ HÉČ
Willy psal:No tak to můžeš klidně přidat a nebudeš kecat, dneska abys měl ATPL, což je licence na dopravní létání, tak tam budeš kolem 1 Mega.
Je to ale dobrá investice, která se ti pak lítáním vrátí během pár měsíců. Nesmíš s tím ale brzo fláknout o zem...
▀▄▀▄▀▄...sem se to nemělo nikdy dostat...▄▀▄▀▄▀
Re: HÉČ HÉČ
tachec psal:Willy psal:No tak to můžeš klidně přidat a nebudeš kecat, dneska abys měl ATPL, což je licence na dopravní létání, tak tam budeš kolem 1 Mega.
Je to ale dobrá investice, která se ti pak lítáním vrátí během pár měsíců. Nesmíš s tím ale brzo fláknout o zem...
Ono taky záleží kde pak létáš... U společností, kde ti dají jako nástupák 1000EUR si nezaplatíš skoro ani benzín abys na to letiště dojel ,když beru že platíš nájem, jídlo atd. Natož pak splácet výcvik a typovku.. Není to tedy úplně za pár měsíců, ale když už se pak člověk ddostane do nějaký slušnější společnosti, tak se to vrátí.
|
K.a.s.y.m. (Člen) 04.04.2014 21:13:43 Offline |
Re: HÉČ HÉČ
tachec psal:Willy psal:No tak to můžeš klidně přidat a nebudeš kecat, dneska abys měl ATPL, což je licence na dopravní létání, tak tam budeš kolem 1 Mega.
Je to ale dobrá investice, která se ti pak lítáním vrátí během pár měsíců. Nesmíš s tím ale brzo fláknout o zem...
Jsme se o tom bavili teď v neděli s tim klukem co mě vozil..a problém je v tom že je dneska víc pilotů jak letadel takže je spousta těch co lítal někde v africe nebo afganistanu kde ti nasedal do letadla z oslů
aby se vůbec nějak uživili a splatili ty zkoušky.
Prej pilotní průkaz na dopravák neni až taková raketa..cca 200 tis. ale raketu stojí zaškolení na konkrétní typ letadla..a u každýho dalšího typu to platíš znova
takže prej finál asi 700 tis. podle typu letadla.
No mě posadilo na prdel i zjištění ,že na ultralight to stojí 60 000 a o ceně toho letadýlka (té SOVY) cca dvě mega se snad ani nebudu bavit...jen ten motor stojí 340 tis
... no zůstanu u motorek max se občas nechám svézt ![]()
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: HÉČ HÉČ
Přesně tak, pilotů je dneska mnohem víc než letadel. Velký společnosti si hodně vybíraj a udržujou stavy posádek téměř na minimech takže dostat se tam neni žádná pr.el. Co mě ale dostalo mnohem víc tak jsou ceny výcviků na vrtulnících a pak platy třeba pilotů na záchrance. Aby mohl pilot lítat na vrtulníku záchranku tak musí mít nalétáno 1000 hodin na vrtulníkách. K tomu je potřeba počítat že ceny za hodinu letu s helikopotvorou se pohybujou podle typu mezi cca 20 - 45 tis. Kč. A ve výsledku ti kluci neberou víc jak 40 tis. Kč. Takže z toho vychází že jediný kdo to dneska prakticky může lítat a splní kvalifikace jsou bývalí piloti z armády a až vymřou tak s tím nebude mít kdo lítat, no docela děs-běs.
Servus chlapci, ako si tu žijete? - Štefan
Re: HÉČ HÉČ
VikecB12 psal:krásná mrška
Asi by mě nejvíc zajímalo,kde se ta kontrola trakce vypíná,nebo jinak vyřazuje z provozu
Furt si říkám,jestli s BMW jen nestrácím čas,když na světě existuje KTM
To jsem ani netihl vypnout,v tom compjutru,aby se čert vyznal![]()
KTM je taková moje tajná láska,ale dát za ni 400litrů,tak to mám doma na rozvod.![]()
![]()
![]()
Stránky: 1 2
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr
